کسریکسری، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
سن وبلاگ سن وبلاگ ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

یادداشهای کودکی من

تمرین امروز کتاب شاپرک

1394/12/10 12:49
نویسنده : مامان کسری
377 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب شاپرک برای گروه سنی 3تا 4 سال است البته کسری خیلی وقت این کتاب حل میکنه

کتاب جالب و جذابی هست کسری من مهد کودک نمیره ولی خیلی راحت با هم این کتاب انجام دادیم

 

در این صفحه کسری باید تشخیص بده کدوم ماهی با بقیه ماهی فرق دارد

 

من به کسری گفتم هر ماهی فرق دارد رو رنگ باید بکنه تا کمک بشه هم فرقها رو یاد بگیره هم رنگ آمیزی کنه

حالا اگر دقت کنید به برای تشویق کار کسری بهش برچسب ستاره دادم  یعنی آفرین وقتی دو تا برچسب میزنم یعنی صد آفرین کسری البته این شیوه کار من است شما میتوانید برای تشویق از روش دیگری استفاده کنید

 

تمرین2

در این تمرین کسری هم برش یاد میگیره هم تشخیص ارتباط با وسایل آموزش میبینه

بازم برای تشویقش از برچسب استفاده میکنیم

انجام تمرین :

 

اینم کسری در حال انجام تمرین

 

تمرین 3

در این تمرین کسری بزرگترو کوچکتر یاد گرفت و رنگ آمیزی کرد

انجام تمرین و رنگ آمیزی کار خوذ گل پسرم هست.

آفرین پسرم امروز خیلی عالی تمرینت انجام دادی مامانی دوست دارممحبتمحبتمحبت

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دنيا زيباى سيد طاها
11 اسفند 94 8:08
سلام مامان خوب و دلسوز ان شاء الله موفق باشيد و كسرى جون رو خدا براتون حفظش كنه مامان کسری: تشکر از شما که به وبلاگ کسری سر زدید
مامان سما
11 اسفند 94 17:37
افرین برکسری جون و رنگ امیزی قشنگش...ان شالله همیشه سلامت باشه... 😘 مامان کسری: ممنون از نظر شما
امير مشورتي
15 اسفند 94 10:11
بهتون تبريك ميگم....آفرين به شما مادر خوب كه حوصله لازم رو به خرج ميديد و در يادگيري و تربيت فرزندتون كوشا هستيد